Oficjalna aplikacja McDonald's dla Japonii
Oficjalna aplikacja McDonald's oferuje nie tylko codzienne kupony i najnowsze informacji, ale także umożliwia bezproblemową realizację zamówienia i płatności.
Dostępne funkcje:
• Dostęp do najnowszych kuponów.
Korzystaj z ekskluzywnych kuponów, które można wykorzystać w sklepie lub przy zamówieniach mobilnych. Pokaż numer kuponu obsłudze, wybierając opcję „Użyj w sklepie”. " lub wybierz kupon z kategorii menu zamówień mobilnych.
• Sprawdź menu McDonald's .
Uzyskaj dostęp do szczegółowych informacji o produktach McDonald's, w tym o składnikach, informacjach o alergiach i wartościach odżywczych.
• Odkryj najnowsze wiadomości.
Znajdź polecane wiadomości i produkty dostosowane do Twoich potrzeb bezpośrednio na ekranie głównym.
• Zamów i płać za pośrednictwem aplikacji za pomocą aplikacji mobilnej
. Możesz całkowicie sfinalizować zamówienie i dokonać płatności za pośrednictwem aplikacji, aby ominąć kolejkę i otrzymać jedzenie bezpośrednio przy swoim stole (niedostępne w niektórych restauracjach i godzinach).
• Zamów z domu i otrzymaj posiłek przez usługę McDelivery® za pośrednictwem Aplikacja
Jak korzystać z zamówienia mobilnego:
Krok 1: Zaloguj się
Aby skorzystać z kuponów lub złożyć zamówienie, musisz się zarejestrować i zalogować. Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować za pomocą opcji „Zapomniałem hasła”. Upewnij się, że możesz otrzymywać e-maile z adresu info@nsp.mdj. jp.
Krok 2: Wybierz restaurację
Wybierz restaurację, do której chcesz otrzymać zamówienie. Sprawdź dostępne restauracje w aplikacji.
Krok 3: Wybierz swoje menu
. Możesz także skorzystać z kuponów niektóre kupony dostępne na urządzenia mobilne zamówienia mogą różnić się od tych dostępnych w kasie frontowej
Krok 4: Wybierz metodę odbioru
Wybierz opcję dostawy do stołu (obsługa przy stole), odbioru przy ladzie, na wynos, w trybie „parkuj i wyjdź” lub odbioru z samochodu (Drive-Thru) mogą się różnić w zależności od restauracji i czas. Obsługa stolików, park & go i drive-thru nie są dostępne we wszystkich lokalizacjach.
Krok 5: Wybierz metodę płatności.
Możesz zapłacić kartą kredytową (VISA, Master, JCB, Diners, American Express), d. -Barai, PayPay, Rakuten Pay, au PAY, LINE Pay lub Google Pay.
Po przybyciu do restauracji wykonaj następujący krok.
Krok 6: Odbierz zamówienie.
Po przybyciu do restauracji potwierdź płatność, aby rozpocząć przygotowywanie zamówienia food.
Jak korzystać z usługi McDelivery®:
Krok 1: Zaloguj się
Aby złożyć zamówienie, musisz się zarejestrować i zalogować. Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować za pomocą opcji „Zapomniałem hasła”. możesz odbieraj e-maile od info@nsp.mdj.jp. Krok
2: Wybierz adres i czas dostawy.
Wybierz, czy chcesz zamówić teraz, czy zarezerwować czas dostawy. Rezerwacji można dokonać od jednego dnia do dwóch godzin przed żądanym czasem dostawy
3: Wybierz swoje menu
Wybierz swoje ulubione pozycje menu
Krok 4: Wybierz metodę płatności
Możesz zapłacić gotówką, kartą kredytową (VISA, Master, JCB, Diners, American Express), d-barai, PayPay, Rakuten Pay, au. PAY, LINE Pay lub Google Pay . Pamiętaj, że w niektórych lokalizacjach płatności gotówką nie są dostępne.
Krok 5: Odbierz zamówienie
Nasi dostawcy dostarczą Twój świeżo przygotowany posiłek pod wskazany adres. Jeśli wolisz dostawę bezkontaktową. podczas składania zamówienia możesz zaznaczyć opcję „Zostaw pod drzwiami”.
• Uwaga:
• Czas dostawy różni się w zależności od lokalizacji.
• Zamówienia na menu śniadaniowe należy składać do godziny 10:20.
• Minimalna wartość zamówienia wynosi 1500 ¥ (1000 ¥ za śniadanie).
• Obowiązuje opłata za dostawę w wysokości 300 ¥ ★ Użytkownicy odnotowują średnią miesięczną poprawę na poziomie 24 599 ¥! (*1) ★Można połączyć z 2531 usługami, takimi jak banki, karty kredytowe, pieniądze elektroniczne, punkty itp. (*2) ◆ Łatwe zarządzanie księgą rachunkową gospodarstwa domowego poprzez robienie zdjęć paragonów za pomocą popularnej bezpłatnej aplikacji do księgowania rachunków gospodarstwa domowego „ Przekaż pieniądze ME” Wprowadzanie zakończone
● Naprawiono problem zawieszania się na urządzeniach z systemem Android 13.
● Zmieniono wyświetlanie ekranu McDelivery „Zamówienie przyjęte” ● Obsługa d-barai w ● Przygotowano na nadchodzące kampanie.
McDelivery ■ v15.12.0 Drobne poprawki i ulepszenia funkcjonalne. ■v15.11.0 Kompatybilny z Androidem 13. ■v15.10.0Budżet można teraz łatwo ustawić. Skorzystaj z okazji, aby ustalić swój budżet! ■ Ulepszony interfejs użytkownika dla raportu miesięcznego w wersji 15.9.0. Możesz teraz uzyskać szczegóły wpłat i wypłat w pliku CSV z aplikacji. ■ v15.8.0 Łatwiej jest teraz sprawdzić wykres przejścia dochodów i wydatków z księgi rachunkowej gospodarstwa domowego. Naprawiono drobne błędy i ulepszoną funkcjonalność. ■ v15.7.1 Drobne poprawki błędów i ulepszenia funkcjonalne. ■v15.7.0
● Naprawiono problem z ustawieniem adresu
● Zmieniono sposób wyświetlania historii zamówień i ekranów potwierdzenia zamówień dla zamówień mobilnych.
● Przygotowano na nadchodzące kampanie.
● W KODO wprowadzono pewne zmiany na ekranie.
● Naprawiono inne drobne błędy, dopracowaliśmy projekt i poprawiono bezpieczeństwo.
● Dodano au Pay jako metodę płatności dla Zamówienia mobilnego
● Zmieniono niektóre projekty ekranów dla Zamówienia mobilnego
● Dodano funkcje dla przyszłych kampanii
● Dodano inne drobne poprawki i ulepszenia bezpieczeństwa
● Zwiększone bezpieczeństwo
● Zmieniono sposób wyświetlania niektórych ekranów.Zmiany
● Naprawiono błąd, który uniemożliwiał uruchomienie aplikacji w niektórych wersjach systemu operacyjnego.
● Rozwiązano problem, który powodował awarię aplikacji podczas wybierania niektórych kuponów zamówień mobilnych.
Zaktualizowano wyświetlanie zestawu dla zamówienia mobilnego
● Dodano kilka funkcji dla nadchodzących kampanii
● Wprowadzono pewne zmiany na ekranach zamówień mobilnych
● Inne ulepszenia wydajności
● Ze względu na zawieszenie dostarczania SDK z NTT DoCoMo, zmieniono metodę wyświetlania kodów kreskowych d-point. W wyniku tej zmiany aplikacja d Point Club będzie zobowiązana do prezentowania kart punktowych w sklepach.
● Inne ulepszenia wydajności
● Modyfikacje ekranu
● Drobne poprawki błędów i ulepszenia stabilności.
● Przygotowany na nadchodzące opcje odbioru
● Zaktualizowano system zaplecza dla zamówień mobilnych. W rezultacie po pewnym czasie nie będziesz już mógł składać zamówień w starej wersji.
● Kupony tylko do zamówień mobilnych są teraz wyświetlane na stronie strona z kuponami również
● Zaktualizowano wyświetlanie niektórych stron menu
● Naprawiono błąd, który powodował awarię aplikacji podczas wybierania papierowej torby na wynos sprzedawanej w niektórych sklepach
● Inne drobne poprawki błędów i ulepszenia stabilności
● Rozwiązano problem, który uniemożliwiał niektórym klientom zamawianie pikantnych nuggetsów z kurczaka za pomocą zamówienia mobilnego
● Nowa funkcja dla nadchodzących kampanii
● Zaktualizowane zasady dotyczące pozyskiwania informacji o lokalizacji
● Naprawiono problem, który powodował niepełne wyświetlanie numeru odbioru na urządzeniach z małymi ekranami
● Inne ulepszenia wydajności i stabilności
● Ulepszenia wydajności i stabilności
● Nowa funkcja w nadchodzących kampaniach
● Zmieniono warunki realizacji kuponów KODO przy zamówieniu mobilnym
● Inne ulepszenia wydajności i stabilności
● Naprawiono problem wpływający na zamówienia PoteNage na niektórych urządzeniach
● Naprawiono problemy z obrazami w sekcji „poprzednie zamówienie”
● Inne ulepszenia wydajności i stabilności
● Naprawiono problem wpływający na termin odbioru dla niektórych użytkowników
● Naprawiono problem wpływający na zamówienia na 15 szt. Kurczaków Nugget
●
● Naprawiono błąd płatności PayPay na niektórych urządzeniach.
● Szybki dostęp do McDelivery ze strony głównej;
● Ulepszenia wydajności PayPay dla zamówień mobilnych;
● Wsparcie dla nowych przepisów środowiskowych (w stosownych przypadkach);
● Poprawa wydajności i stabilności;
● Naprawa błędów przy wyborze opcji odbioru.
● Aktualizacja logowania na Facebooku. Facebook nie będzie już obsługiwał logowania ze starszej wersji aplikacji McDonald's Japan
● Zmiany w wyświetlaniu zwróconych zamówień na ekranie historii zamówień
●
Ulepszenia stabilności PayPay
● Obsługa PayPay
● Uproszczona organizacja i dostęp do kuponów
● Poprawki kompatybilności z D-Point
● Inne ulepszenia stabilności i wydajności
● Ankieta KODO
● Drobne poprawki błędów na ekranie kuponów
● Poprawa stabilności zamówień mobilnych
W McDonald's cenimy głos naszych klientów. Niedawno dodaliśmy KODO, aby ułatwić wysyłanie opinii z aplikacji. Czekamy na Twoją wiadomość.
● Dodanie funkcji KODO (informacja zwrotna do sklepów)
● Zmiana ekranu kuponu
● Drobne poprawki błędów
W McDonald's cenimy sobie głos naszych klientów. W tej wersji dodaliśmy KODO, aby ułatwić wysyłanie opinii z aplikacji. do wiadomości od Ciebie.
Ponadto kupony są łatwiejsze w użyciu przy zamówieniach mobilnych.
Mamy nadzieję, że spodoba Ci się te nowe funkcje i inne ulepszenia, które wprowadziliśmy, aby spełnić naszą obietnicę dobrej żywności, szybkiej obsługi i świetnej wartości!
5.0.8 oferuje lepsze wskazówki dla użytkowników dotyczące procedur wymeldowania i poprawy stabilności
Oficjalna aplikacja McDonald's Japan została niedawno zaktualizowana, aby obsługiwać język angielski.
Jeśli Twój telefon nie jest ustawiony na język japoński, aplikacja będzie wyświetlana w języku angielskim.
Interfejs i zawartość w języku angielskim są udostępniane grzecznościowo dla naszych cenionych gości z zagranicy, a niektóre części aplikacji Dziękujemy za wyrozumiałość i wkrótce będziemy służyć Państwu pomocą w naszych restauracjach w całej Japonii.
5.0.7 oferuje lepsze wskazówki dla użytkowników dotyczące procedur wymeldowania i poprawy stabilności
Oficjalna aplikacja McDonald's Japan została niedawno zaktualizowana, aby obsługiwać język angielski. Jeśli Twój telefon nie jest ustawiony na język japoński, aplikacja będzie wyświetlana w języku angielskim.
Interfejs i zawartość w języku angielskim są udostępniane grzecznościowo dla naszych cenionych gości z zagranicy, a niektóre części aplikacji Dziękujemy za wyrozumiałość i wkrótce będziemy służyć Państwu pomocą w naszych restauracjach w całej Japonii.
Oficjalna aplikacja McDonald's Japan jest teraz dostępna w języku angielskim (domyślna alternatywa dla japońskiego).
Interfejs i zawartość w języku angielskim są udostępniane dzięki uprzejmości naszych cenionych gości z zagranicy, a niektóre części aplikacji będą nadal w języku japońskim. Dziękujemy za wyrozumiałość i nie możemy się doczekać, aby wkrótce służyć Ci pomocą w naszych restauracjach w całej Japonii.
Ta wersja również ulepsza rejestracja, logowanie i resetowanie hasła, a także szereg innych ulepszeń interfejsu i wydajności
Poprawa wydajności i dodanie funkcji
● Obsługa odbioru parkingów w niektórych sklepach ●
Poprawa ekranu kart punktowych
● Zwiększone bezpieczeństwo
Korespondencja na nieregularne formularze biznesowe w sprawie środków przeciwko chorobom zakaźnym
Zwiększona stabilność
Zwiększenie stabilności
- Projekt został zmieniony.
- Dodano funkcję zamówienia mobilnego.
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobna korekta
Drobna korekta
Drobna korekta
Drobna korekta
Drobna korekta
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
Drobne poprawki
· Wprowadzono drobne modyfikacje
■ Kartę punktów można teraz używać jednym dotknięciem Rakuten point card · d point card może być użyty przez zalogowanie się z Rakuten ID, lub d konta z "Point card button" wyświetlanego w prawym dolnym rogu ekranu. * "Przycisk karty punktowej" jest wyświetlany na "ekranie głównym" "Ekran kuponu" "Ekran koszyka kuponu". ※ Aby korzystać z punktów Rakuten, wymagane jest zalogowanie się za pomocą identyfikatora Rakuten. * Aby użyć d point, wymagane jest zalogowanie się do konta d.
· Wprowadzono drobne modyfikacje
· Wprowadzono drobne modyfikacje
· Wprowadzono drobne modyfikacje
Drobne poprawki